Monday, September 03, 2012

September

Salam..

2:46 a.m
lewat pagi Isnin
Tanjung Arang


..di depan lappy sambil duduk di kerusi banquet depan meja stadi yg berkhidmat selama lebih kurang tujuh tahun dengan aku..

Sebenarnya takde tujuan pun aku nak tulis entri ni..tapi disebabkan tak boleh tidur sambil memikir masa depan dan merindui seseorang yang entah sedar atau tidak akan kehadiran aku..so, aku ambil keputusan drastik dengan menghias atau sesaja nak godek balik blog ni..

entah apa sebab pun aku tak tahu..dan rasa nya takde kepentingan kot aku nak buat entri..tapi tu lah..nafsu dah ada, cuma bila harus aku laksana kan untuk bergiat aktif berblogging ni pun aku tak tahu..dari awal tahun aritu..kemain semangat menipu diri sendiri dengan berjanji nak taip apa bagai..sudah nya camni je..

oh aku dah mengarut dah..apa tadi ek aku nak sampaikan..oh..ok aku dah tahu..tapi tu untuk entri lain..maafkan aku sebab dah buang masa korang baca entri yang takde makna ni..dan itupun kalau ada orang baca..hmm sedih..tapi bila pikir balik, peduli apa saya..ahohoho..ok lah..malas taip pepanjang..

babai..

No comments: