Saturday, September 29, 2012

Gadis Polka vs Gadis Magenta

bleghhh..tajuk entri kemain gempak..aku tak tahu sebenarnya nak taip apa, tapi hati, jari jemari ini membuak-buak semangatnya hendak menulis..jadi aku akan taip apa yang sedang bermain dan terlintas difikiran aku je..baca lah engkorang..

Seharian..eh masuk hari ini jika dia masih tiada..bermakna sudah dua hari aku tidak bertempur dengan keyboard bersama Gadis Polka..dan dua hari itu juga aku jadi tak tenang walaupun aku cuba berfikiran positif..tapi hasilnya macam haram..kejap-kejap aku stalk beliau..dan makin gelisah bila tiada apa yang berkaitan  boleh menenangkan hati aku..mana lah beliau menghilang ni..atau beliau sibuk dengan sesi pembelajaran dan persediaan final beliau..masuk akal juga tu..tapi aku masih tak berpuas hati jika dia sendiri tak bagitahu dekat aku..

sedang sibuk aku memikirkan tentang perihal Gadis polka..tiba tiba sahaja muncul sisa sisa cerita gadis magenta..pada aku takde lah menganggu sangat cerita beliau..tapi plot penceritaan tentang gadis magenta itu ada kena mengena sedikit dengan gadis polka..di tengah-tengah kemelut gua hadir tanpa diduga..menjadi penyelamat serta pemusnah pada masa yang sama..penyelamat untuk diri nya dan pemusnah pada diri aku sendiri..harapan yang aku sebarkan memakan seluruh jiwa raga..tapi atas dasar keihklasan..aku merelakan segala galanya walau dihati sedikit kecewa..tapi asalkan mereka bahagia..itu sudah cukup..sehingga kini, aku masih membantu kedua-duanya.dan akan terus membantu selagi mampu dan terdaya..

Buat Gadis Magenta..semoga engkau berbahagia denganya..

pada Gadis Polka..saya rindu awak :'(

12 comments:

Anonymous said...

gadis magenta sape weyh?
weyh weyh aku baru jumpa gadis polka. dia sehat2 je.
haahaha;)

kau caye tak tang gadis polka tue?

sukehatisaye said...

Gadis magenta?..ini watak nyata separa khayalan..sama dengan je la dengan gadis polka tu..ko jumpa dia? siapa gadis polka tu? kau sape ni?

Anonymous said...

setau gua gadis polka bukan gadis khayalan.
haa. lu nak kencing gua men jaoh-jaoh.

aigoo--'

sukehatisaye said...

wakaka..cakap macam tau je sapa gadis polka gua ni..

Anonymous said...

entah.
gua macam pernah nampak dy kat kl rietu.
kat taman metropolitan batu untk program gen y.

but donnola. haha ;)
tak sempat nak berkenalan dgn beliau.

sukehatisaye said...

eceh macam pernah konon..ada2 je la lu ni..lu biar betul..

Anonymous said...

betol weyh.
time tue dy wat survey pasal ape ntah.
gua tanya dy 'dari u mane?'
dy kate 'uitm johor'
gua cakap 'owh'.
terus gua blah.

sekian sahaja cerita saya. terima kasih ;)

sukehatisaye said...

kakaka..langsung tak konkrit cerita lu ni..entah ye entah tidak..hadoila hai..zaman bila pulak lu jumpa beliau ni..agaknya gua time tu pun belum berlaku perlanggaran zarah-zarah suka lagi gamaknya..

Anonymous said...

up 2 you.
sama ada ak yg mereka cerita atau kau yg hidup dalam khayalan.

gua jumpa yang nyata lu bertemu si alam maya.
lu hepi gua no hal.

sukehatisaye said...

memang lah up to me..so ape kaitan dengan cerita lu tu sebenarnya? dan ape masalah nya kalau dengan alam maya gua je sekalipun?..tak paham betul gua

Anonymous said...

saje nak bg lu panas

sukehatisaye said...

kakaka..panas? sebab? takde point pun gua nak panas..macam macam lah lu ni..kipidap