Tuesday, September 04, 2012

Di pagi buta ini..

ye..di pagi buta ini, saat orang lain sedang lena diulit mimpi..*cam lirik lagu pulak gayanya* aku masih duduk termangu di depan lappy sebab nk tunggu kedai gambor render file aku ni ha..sesambil tunggu tu bertuider lah kejap kan..

dan entah mengapakah aku menuit sebaris ayat yang entah sebab aku nk tarik perhatian dia atau memang niat dihati nak tarik perhatian dia..ahohoho..sama je kan bunyi nya?..lantak lah..tuit nya berbunyi begini " maafkan saya..saya tak cukup tabah untuk tegur awak.. :( " dan tidak semena mena di tab skype aku beliau menegur..so pada masa yang sama aku terfikir, adakah dia saja menegur aku atau memang niat dia nak tegur aku?..sepatutnya aku yang tegur dia kan, tapi tu lah..mungkin sebab aku menaruh harapan yang terlalu tinggi, maka aku takut untuk jatuh tersembam dan aku membuat konklusi yang dia stalk aku juga..ahohoho..

aku memang 24/7 stalk beliau..tak dinafikan..untuk melihat apa yang beliau tuit, dan aku harapkan dia tuit apa yang dia rasa dan fikirkan selain dari conversation dia dengan sesapa..tapi susah, sebab dia rajin mensi dan RT tuit orang..so aku hanya mampu baca RT perasaan orang lain yang dia RT tu..hurmmm susah nak jangka apa yg dia rasa..

Nak buat confesion?..hurmm pengakuan yang dulu tu pun rasa berat nak luahkan..dan untuk kali kedua mungkin ambil masa dan saat yang tepat..sekarang ni, aku hanya mahu dia selesa dulu dengan kehadiran aku yang secara tiba tiba ni..tapi aku tak mampu untuk bertahan lebih lama dengan rasa ni..buat kan aku makin lemas dan terasa hati..arghh, susah bermain dengan perasaan ni..

ahh..susah nak describe apa yang aku rasa sekarang ni..andai lah dia tahu apa perasaan ini..tentu senang kan?..

buat Gadis polka..
andai bisa kau rasa apa yang aku rasa..rasaku ini rasamu..
ceh sejibik aku kopipes lirik lagu..ahohoho

sudah cukup dengan mengarut aku ni..kedai gambor dah nak tutup..selesai jua design banner untuk kawan aku..tolong menolong sentiasa menenangkan diri..itu sahaja yg mampu aku buat untuk kengkawan..

2 comments:

Anonymous said...

gadis polka? awat polka? polka dot erh?

**bukanke lelaki ni berani? cuba berani dengan perasaan sendiri. baru jantan. haha. peace yaww.

-angin US yg sejuk 120905-

sukehatisaye said...

jika telah bicara soal hati dan perasaan..tiada istilah lelaki atau perempuan.. :)