Monday, September 24, 2012

Gadis Polka : Teman

sejak beberapa hari ni..malam-malam ku bertarung dengan hati, jiwa dan jemari di papan kekunci bagi mentafsirkan kata-kata menjadi aksara yang membentuk prosa..komunikasi di alam maya bersama gadis polka..

tapi yang tak best nya gua kadang-kadang terpaksa mempercepatkan ending perbualan sebab kondisi waktu tidur gua yang tak mengizinkan kerana perlu kerja keesokkan harinya..gua tak merasa puas dengan keadaan itu..dah la gua borak ntah pape je..jari ni pun satu..lain yang otak gua fikir, lain pula yang di taip..ciss

ish..gua rasa kalau orang nampak gelagat gua masa menaip ketika berbicara dengan beliau, orang mesti syak gua gila sebab senyum sensorang..ahh lantaklah..janji gua bahagia..kekekeke

"Teman"..bleghhh..gua meloncat kot saat baca taipan beliau ni..

harap-harap esok gua dapat teman beliau lagi..

ok dah..pipi gua dah krem ni senyum sejak dari tadi..gua nak mimpi gadis polka..babai~~

2 comments:

Anonymous said...

perghhh!
ini mereng namanya. wawawaaa ^^

sukehatisaye said...

mereng mendenya??