Thursday, September 06, 2012

Rezeki

Hari ini aku terpaksa buat kira-kira hasil pendapatan..

Jumlah masuk lebih sedikit dari jumlah yang akan keluar nanti..

Hadoilahai..macam mana aku nak pinang gadis polka ni..

Kerja seminggu dapatlah menampung hidup aku untuk tiga minggu yang akan datang..itu pun setelah ditolak dan dibendung sedikit keinginan yang bukan bukan seperti mentekadarah di Restoran kapitalis, nak pergi legoland, nak..ahh pendek kata macam macam la benda aku nak yang pada dasarnya bukan keperluan, tapi kemahuan..aku muhasabah diri kejap..dahulukan benda yang penting..simpanan harus ada, roadtax harus dihidupkan *time duit masuk, time tu la beliau nak expired* , rokok itu kewajipan..haaa, keinginan yang ni aku memang tak dapat nak bendung, puas aku fikir macam mana, lantas aku buat buat tak nampak je dekat lejar aku selit kan rokok dalam kolum peruntukkan liabiliti..ahahaha parah betul kalau sekolah dulu amek aliran akaun..

"undilah diri sendiri untuk menjadi pemerintah yang sewajarnya !!" 
- masa buat kira-kira tadi, sempat lah juga aku mendesignkan potrait ala2 poster mengundi ni..
takde kaitan dengan entri sebenarnya..ahohoho.. 
aih la rezeki..punya susah untuk dicari..dan senang senang ia pergi..

No comments: