Wednesday, September 05, 2012

Jatuh cinta

Mari kongsi rasa..

Pernah jatuh cinta? jika pernah..pernah tak pula Putus cinta ? ok..aku tak nak cerita pasal putus..mari kita jatuh cinta bersama hari ini..ahohoho..

Jika anda manusia tulen, bukan Klon mahupun robotik..maka nya engko orang punya hati dan perasaan..ada rasa kan?..dan secara tak langsung korang ada rasa suka dan lain lain elemen tentang rasa..aku tak payah nak intro panjang-panjang..mari kita berkongsi rasa, aku nak kongsi kan bagaimana rasa jatuh cinta sesama manusia yang tiada pertalian darah dan berlainan jantina mengikut norma alam..yang geng geng LGBT atau sumbang mahram tak tahu lah pulak aku..lantok keme la..

Disaat ini aku baru jatuh cinta dengan gadis polka..walaupun baru putus..tapi rasa hati itu tak boleh dibendung..terasa kali ini paling cepat untuk aku Move On..mungkin hasil dari kebangkitan aku kot..

Bila dah jatuh cinta pada seseorang tu..mulah lah asik nak dok bayang je wajah kesayangan kan..secara tak langsung, kita tanpa sedar menjadi seorang psyko dan mental..boleh jadi senyum sorang sorang..asik nak stalk orang yang kita suka..seboleh bolehnya kita nak tahu apa yang terjadi dalam kehidupan seharian mereka..dan begitulah yang aku alami sekarang..aku telah menjadi si psykopat cinta..

Setiap hari, hari aku dimulakan dengan menatap gambar beliau..kemudian diteruskan dengan sesi melawat laman sesawang seperti facebek dan tuitjer gadis polka..atau istilah manja muda mudi sekarang ialah stalker..aku memang dah takde kerja lain selain ini..dan kalau ada kerja pun aku sanggup abaikan demi melihat apa yang beliau buat..itulah bahana jatuh cinta..itu baru rasa..belum declare lagi kan..bahaya betul bermain cinta ni..ahohoho..

Tapi tulah..sebab kan belum declare..Title stalker dan psykopat cinta ni seakan menghantui diri aku..jika tak tengok apa-apa saja yang berkaitan beliau, Hari aku jadi tak lengkap..gundah gulana gitu..tu jelah kot yang aku nak kongsikan pasal jatuh cinta ni..engko orang rasa camne? taknak kongsi? jatuh cinta tak dengan entri ni? baik cakap jatuh..kalau tak aku tolak engko kasi jatuh nanti..ahahaha

Haish..Gadis polka..bila awak nak jatuh cinta dengan saya ni..


1 comment:

Anonymous said...

hey mamat psiko! wahahaha. jgn obses sgt weyh. t merana diri. fuhhh! sakit hoi.

-angin-