Wednesday, February 25, 2015

MAAF

Yang salah ini diri,
pelaku segala silap.

Dan untuk melangkah selepas salah,
amat payah..

Takut mengulang silap dalam segala tingkah.

Bicara perlu aku susun baik baik,
agar nanti waktu berbicara tiada hati yang aku robek.

Lain..segalanya lain.
Malu..tak sanggup untuk berkata apa pada kamu.

Apatah lagi mengangkat muka memandang dunia,
inikan pula mahu melangkah ke hari esok yang bakal tiba.

tak mampu..tapi aku mahu..

Mahu mengalah..
tapi aku bukan mengalah kepada kamu,
aku cuma taknak kalah dalam memiliki susuk jiwa itu,
segalanya mula jadi tak tentu arah pada aku..

Maafkan betapa tidak sempurnanya aku.
Aku berserah Pada Dia.

untuk bagaimana sambungan pada sebuah cerita seterusnya..
Jatuhlah hukum segala apa..aku redha.

Kerana yang silap itu aku.

No comments: