Thursday, September 25, 2014

Riddle On you

Negatif mimpi menjadi mainan,
Untuk sekian kali bermain di celik kehidupan,
Rindu kian menebal dalam fikiran,

Setiap saat, detik waktu
Yakinku kepada doa menjadi catu
Apakah dimimpi itu kamu?
Imagin susuk yang memanggil manggil
Debar nadi tersedar menggigil
Adakah petanda yang dihantar?
Tuhan, ku mohon biar jelas jangan samar.
Untuk terakhir kalinya
Lepaskan aku kepada yang nyata

Ambisiku kepada mu,
Lantas aku membiarkan hati dibelenggu,
Lemas didalam bayangan rindu..
Imiginasi terusan menghentak jiwa,
Yang sering mengintai setiap ruang yang ada,
Akhirnya aku menyerah segala rasa.
Hanya kepadaNya aku meminta.



Permudahkanlah.

4 comments:

Anonymous said...

i wish it is true. haha.
kalau salah dah sah-sah gadis idaman kau lah tu.
**aku siap dah gugel tau. haha. tp sumber sahih takde.

sukehatisaye said...

amboi. siap wish betul dgn gugel tak tahan tu..hahaha. dahsyat nya

Anonymous said...

teknologi depan mate kite guna jelah. haha.

sukehatisaye said...

gunakan ke jalan yang benar ye. jangan yang bukan bukan