Wednesday, August 06, 2014

KONVERSASI

Taip, padam..
Taip..hmmm okay.
hantar.

Kadangnya kelakar
tapi lebihnya hambar

..andai aku mampu berkata
yang bisa buat kau gembira sentiasa..
yang buat kau terus teruja..
kan bagus..

haha. tapi kau tetap juga mahu berkonversasi juga
jadi harus aku peduli apa.

buat masa ini, mungkin tiada apa yang dapat kita cerita,
esok lusa siapa tahu..kita mengarang cerita sendiri,
yang jalan kisahnya penuh warna warni.

jadi.
terima kasih.
untuk konversasi hambar ini :)

14 comments:

Anonymous said...

konversasi yang menjadi terapi. mungkin. heh

sukehatisaye said...

sedangkan konversasi itu juga salah satu dari terapi.

Anonymous said...

tapi tak semua boleh jadi terapi. boleh juga jadi api.

sukehatisaye said...

jadi kenapa perlu terus konversasi jika ada rasa sangsi??

Anonymous said...

kejujuran yang dinanti. mungkin.

sukehatisaye said...

persoalanya, kejujuran dari siapa? dan untuk apa?

Anonymous said...

itu terpulang kepada individu. sama ada mereka perlukannya atau tidak. sebagai medium komunikasi.

sukehatisaye said...

boleh huraikan?

Anonymous said...

weh nie general je weh. jgn serius sgt. heh.

sukehatisaye said...

huraikan dalam bentuk umum lah, mana ada serius..main main je kot ni. heh

Anonymous said...

tapi aku rase sebaliknya. adoi. haha
camne ehh nak terang?hmm. camni. kadang-kadang ada jenis org yg tak jadikan bnd nie jadi medium. dorang lagi suka pendam dan perhati. bila keadaan dah jadi teruk dorang taknak luahkan. dorang just follow the flow. resultnye akan jd baik utk dy atau tak. kan tak elok kalau dah jadi mcm nie. sbb tulah aku kate benda nie boleh jadi api. they're need help from experts. tak semestinya expert. family and friends pon boleh je bantu. tak gitu?
**pendapat aku jela haa. kita sume tak sama. lain org lain perangai.

sukehatisaye said...

hmm. okay, aku hormat pendapat kau. Aku setuju dalam tidak setuju.. Tapi ada pro dan kontranya..okay lupakan. Apa pun pendapat org kan. nak buat macam mana. :)

Anonymous said...

apa pendapat kau pulak?

sukehatisaye said...

tgu next entri